Стъклени чаши - тип буркан с мотиви от български шевици

15,50 лв.

Нов армаган: матирана стъклена чаша - тип буркан с винт, метална капачка и сламка за пиене - тъкмо за сезона на плодовете! Разгледайте и изберете любим мотив от падащо меню "шевица".

  • Ако чашата е за подарък, поставете я в открояваща се ретро-опаковка: текстилна торбичка - тип кесия с конопени връзки и цветни дървени мъниста (изберете от падащото меню).
  • Семеен комплект: поръчайте 4 броя (по избор) и ще ги получите с 10 % отстъпка! (Опишете избраните мотиви при финализиране на поръчката - в поле 'Коментар")
  • Всички чаши пристигат при вас с оригинален етикет с името и региона на шевицата, подходящо опаковани за безопасна доставка.

Може да направите чудесен комплект с фотоалбум или бележник със същата шевица, а  своето пожелание напишете в картичка с избрания мотив.

 

Шевици
Допълнителна информация
Доставка
Шевици
Шевици
Видинска, Врачанска (цветя), Дупнишка 5, Сокаена (Ловешко)
Допълнителна информация

 

  • Материали - стъкло с матово покритие от външната страна, алуминий и пластмасова сламка;
  • Размери - височина 13 см, вместимост  400 мл;
  • Дигитален сублимационен печат;

Доставка

Доставката обичайно се извършва със "Спиди" или "Еконт" по ваш избор - до адрес или удобен за Вас офис на куриерите (моля, посочете предпочитан офис). Минимална стойност за поръчка - 10 лв. Доставката на продукти на стойност над 100 лв е за наша сметка (важи за доставка до офис на куриер на територията на България)

Винаги поставяме опция "Преглед"- изискайте от куриера, ако забрави да Ви предупреди. Проверете поръчката си в негово присъствие за съответствие, липси или повреди. Рекламации без протокол няма да бъдат уважавани.

 

При доставка за Европа вариантите са "Спиди" или "Български пощи", при предварително извършено банково плащане, включващо транспортните разходи. При финализиране на поръчката, изберете "доставка за чужбина" и ние ще се свържем с Вас, за да уточним предпочитанията Ви и да калкулираме общата стойност за банковия превод. 

 

Ако при получаване опаковката (транспортна и/или куриерски плик) е нарушена, Ви съветваме да проверите дали продукта не е наранен/замърсен/повреден и ако е, да изготвите двустранен протокол с куриера. Тогава ще може да се изготви валидна рекламация и никой няма да бъде ощетен.